Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (108)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Морзе Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Морзе Н. В. 
Методика навчання інформатики : Навч. посіб.: У 3 ч. Ч. 1. Загальна методика навчання інформатики / Н. В. Морзе. - К. : Навч. кн., 2004. - 256 c. - укp.

Висвітлено загальні питання теорії та методики навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Розкрито мету, принципи відбору змісту та методів навчання предмета. Показано функціональне призначення шкільного кабінету інформатики, охарактеризовано його обладнання. Запропоновано основні концепції організації та керування навчально-пізнавальною діяльністю учнів.

Освещены общие вопросы теории и методики обучения информатике в общеобразовательной школе. Раскрыты цели, принципы отбора содержания и методов обучения предмету. Показано функциональное назначение школьного кабинета информатики, охарактеризовано его оборудование. Предложены основные концепции организации и управления учебно-познавательной деятельностью учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)21-3

Шифр НБУВ: В348194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Морзе Н. В. 
Методика навчання інформатики : Навч. посіб.: У 3-х ч. Ч. 2. Методика навчання інформаційних технологій / Н. В. Морзе. - К. : Навч. кн., 2004. - 287 c. - укp.

Описано властивості та способи подання інформації, принципи функціонування комп'ютера, висвітлено методику вивчення операційної системи, розкрито основи роботи з дисками. Розглянуто питання прикладного програмного забезпечення, навчання нових інформаційно-комунікаційних технологій, проаналізовано роботу графічного та текстового редакторів, системи керування базами даних.

Описаны свойства и способы предоставления информации, принципы функционирования компьютера, освещена методика изучения операционной системы, раскрыты основы работы с дисками. Рассмотрены вопросы прикладного программного обеспечения, обучения новым информационно-коммуникационным технологиям, проанализированы работа графического и текстового редакторов, системы управления базами данных.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)21-3

Шифр НБУВ: В348194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Морзе Н. В. 
Методика навчання інформатики : Навч. посіб.: У 3-х ч. Ч. 3. Методика навчання основних послуг глобальної мережі Інтернет / Н. В. Морзе. - К. : Навч. кн., 2004. - 199 c. - укp.

Розглянуто питання створення глобальної мережі Інтернет, описано її будову. Висвітлено принципи адресації інформаційних ресурсів, проаналізовано роботу з телеконференціями, мову HTML, зокрема, структуру Веб-сторінки, форматування тексту, роботу зі списками та картинками, використання таблиць, проектування гіпертекстових документів. Наведено методичні рекомендації щодо навчання користування послугами Інтернет, правила роботи зі спеціальними сервісними програмами.

Рассмотрены вопросы создания глобальной сети Интернет, описана её структура. Освещены принципы адресации информационных ресурсов, проанализированы работа с телеконференциями, язык HTML, в частности, структура Веб-страницы, форматирование текста, работа со списками и картинками, использование таблиц, проектирование гипертекстовых документов. Приведены методические рекомендации по обучению пользования услугами Интернет, правила работы со специальными сервисными программами.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)21-3

Шифр НБУВ: В348194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Морзе Н. В. 
Методика навчання інформатики : Навч. посіб.: У 4 ч. Ч. 1. Загальна методика навчання інформатики / Н. В. Морзе. - К. : Навч. кн., 2003. - 255 c. - укp.

Висвітлено загальні питання теорії та методики навчання інформатики у середній загальноосвітній школі. Розкрито цілі, принципи відбору змісту і методів навчання предмета. Проаналізовано становлення, особливості та перспективи розвитку шкільного курсу інформатики. Викладено психолого-дидактичні основи навчання інформатики, наведено конкретні рекомендації щодо організації його базового курсу.

Освещены общие вопросы теории и методики обучения информатики в средней общеобразовательной школе. Раскрыты цели, принципы отбора содержания и методов обучения предмета. Проанализированы становление, особенности и перспективы развития школьного курса информатики. Изложены психолого-дидактические основы обучения информатики, приведены конкретные рекомендации по организации его базового курса.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)21-34я7

Шифр НБУВ: В346941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Морзе Н. В. 
Методика навчання інформатики : Навч. посіб.: У 4 ч. Ч. 2. Методика навчання інформаційних технологій / Н. В. Морзе. - К. : Навч. кн., 2003. - 287 c. - укp.

Описано методики формування поняття інформації, вивчення його та операційної системи. Висвітлено способи подання інформації, її види, властивості. Розглянуто принципи функціонування комп'ютера. Викладено основи роботи з дисками. Значну увагу приділено графічному та текстовому редакторах, електронним таблицям та їх процесору, базам даних та системам їх управління.

Описаны методики формирования понятия информации, изучения його и операционной системы. Освещены способы предоставления информации, ее виды, свойства. Рассмотрены принципы функционирования компьютера. Изложены основы работы с дисками. Значительное внимание уделено графическому и текстовому редакторам, электронным таблицам и их процессору, базам данных и системам их управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)21-34я7

Шифр НБУВ: В346941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Морзе Н. В. 
Основи методичної підготовки вчителя інформатики : Моногр. / Н. В. Морзе; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Курс, 2003. - 372 c. - Бібліогр.: с. 332-351. - укp.

Розглянуто питання методичної підготовки вчителя інформатики в педагогічному університеті. Висвітлено теоретичні засади вибору методів, форм і засобів навчання залежно від змісту матеріалу. Наведено діяльнісну модель професійної підготовки вчителя інформатики. Проаналізовано особливості формування змісту поняття інформації, а також вивчення інформаційної системи. Запропоновано методику вивчення середовища візуального програмування.

Рассмотрены вопросы методической подготовки учителя информатики в педагогическом университете. Освещены теоретические основы подбора содержания, методов, форм и средств обучения. Приведена деятельная модель профессиональной подготовки учителя информатики. Проанализированы особенности формирования содержания понятия информации, а также изучения информационнной системы. Предложена методика изучения среды визуального программирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3-3 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Морзе Н. В. 
Методика навчання інформатики : Навч. посіб.: У 4 ч. Ч. 3. Методика навчання основних послуг глобальної мережі Інтернет / Н. В. Морзе; ред.: М. І. Жалдак. - К. : Навч. кн., 2003. - 196 c. - укp.

Наведено відомості про створення глобальної мережі Інтернет, охарактеризовано принципи її будови та основні ресурси. Наведено методичні рекомендації щодо навчання користуванням послугами Інтернет, викладено правила роботи зі спеціальними сервісними програмами. Розкрито суть понять HTML-документа, ресурсів Інтернету. Проаналізовано особливості створення, відправлення та одержання електронних повідомлень.

Приведены сведения о создании глобальной сети Интернет, охарактеризованы принципы ее построения и основные ресурсы. Приведены методические рекомендации обучения пользованием услугами Интернет, изложены правила работы со специальными сервисными программами. Раскрыта сущность понятий HTML-документа, ресурсов Интернет. Проанализированы особенности создания, отправки и получения электронных сообщений.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Морзе Н. В. 
Методика навчання інформатики : Навч. посіб.: У 4 ч. Ч. 4. Методика навчання основ алгоритмізації та програмування / Н. В. Морзе. - К. : Навч. кн., 2004. - 365 c. - укp.

Розглянуто засади алгоритмізації, наведено алгоритми функції, пошуку елементів у таблиці, а також впорядкування лінійних таблиць. Розкрито суть понять алгоритму, символьної величини, програми та мови програмування. Описано методи прямого вибору, вставлення, обміну, а також метод Шелла. Проаналізовано особливості мови програмування Паскаль, запропоновано методику вивчення середовища візуального програмування.

Рассмотрены основы алгоритмизации, приведены алгоритмы функции, поиска элементов в таблице, а также упорядочения линейных таблиц. Раскрыто содержание понятий алгоритма, символьной величины, программы и языка программирования. Описаны методы прямого выбора, вставки, обмена, а также метод Шелла. Проанализированы особенности языка программирования Паскаль, предложена методика изучения среды визуального программирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Морзе Н. В. 
Бази даних у навчальному процесі : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Морзе; Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Kомп'ютер, 2007. - 120 c. - (Б-ка вчителя інф-ки; №4). - укp.

Наведено теоретичні відомості про бази даних і системи керування ними. Розглянуто типи даних, ключове поле, особливості створення таблиць і зв'язування даних у їх базах, використання виразів у запитах, перехресні запити. Акцентовано увагу на проблемах керування базами даних Access.

Приведены теоретические сведения о базах данных и системах управления ими. Рассмотрены типы данных, ключевое поле, особенности создания таблиц и связывания данных в их базах, использование выражений в запросах, перекрестные запросы. Акцентировано внимание на проблемах управления базами данных Access.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61я7

Шифр НБУВ: ВА686619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Морзе Н. В. 
Основи інформаційно-комунікаційних технологій : навч. посіб. / Н. В. Морзе. - К. : Вид. група ВНV, 2008. - 350 c. - (Партнерство в навчанні). - укp.

Наведено відомості про операційну систему Windows XP, Інтернет та електронну пошту, створення презентацій в Microsoft Office PowerPoint 2003, текстовий редактор Microsoft Office Word 2003, табличний процесор Microsoft Office Excel 2003.

Приведены данные об операционной системе Windows XP, Интернете и электронной почте, создании презентаций в Microsoft Office PowerPoint 2003, текстовом редакторе Microsoft Office Word 2003, табличном процессоре Microsoft Office Excel 2003.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970я73 + З970.4я73

Шифр НБУВ: ВС45479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Морзе Н. В. 
Теорія та практика використання MS Excel у навчальному процесі : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Морзе; Ін-т засобів навчання АПН України. - К. : ТОВ Ред. "Комп'ютер", 2006. - 128 c. - (Б-ка вчителя інф-ки; Кн. 2). - Бібліогр.: с. 128. - укp.

Проаналізовано особливості використання табличного процесора MS Excel, розглянуто питання введення та редагування даних, форматування електронної таблиці, підготовки макету документа, обчислення в середовищі електронних таблиць, роботи з рядками, стовпцями, аркушами та книгами, діаграмами та даними.

Проанализированы особенности использования табличного процессора MS Excel, рассмотрены вопросы ввода и редактирования данных, форматирования электронной таблицы, подготовки макета документа, вычисления в среде электронных таблиц, работы со строчками, столбцами, листами и книгами, диаграммами и данными.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.681-018.1Excelя7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Морзе Н. В. 
Прикладне програмне забезпечення : навч.-метод. посіб. / Н. В. Морзе, О. М. Макарчук, М. О. Патланжоглу; . - К. : Комп'ютер, 2008. - 128 c. - (Б-ка вчителя інф-ки; 6). - укp.

Розглянуто складові прикладного програмного забезпечення, зокрема, текстові редактори, системи керування базами даних, засоби комп'ютерної графіки. Наведено інформацію про інтерфейс, режими роботи та функції текстового редактора, кодування тексту, форматування документу, захист інформації в базах даних, мови реляційних баз даних, програми для роботи з комп'ютерною графікою, електронні презентації, сканування зображень, цифрову фотографію.

Рассмотрены слагаемые прикладного программного обеспечения, в частности, текстовые редакторы, системы управления базами данных, средства компьютерной графики. Приведена информация об интерфейсе, режимах работы и функциях текстового редактора, кодировании текста, форматировании документа, защите информации в базах данных, языках реляционных баз данных, программах для работы с компьютерной графикой, электронных презентациях, сканировании изображений, цифровой фотографии.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.14я2я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Морзе Н. В. 
Система методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики в педагогічних університетах : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Морзе; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 39 c. - укp.

Створено цілісну систему методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики в педагогічних університетах за умов ступеневої освіти, яка базується на методології системного підходу. Визначено основні напрями розвитку цієї системи за умов подальшого удосконалення структури вищої педагогічної освіти, що відрізняється від існуючих наявністю елементів технологічного характеру, використанням елементів дистанційної форми навчання та модульно-рейтингової системи організації навчального процесу студентів. Удосконалено новий підхід до формування методичної культури вчителя інформатики. Обгрунтовано психолого-педагогічні засади системи методичної підготовки даних вчителів, зокрема, поняття методичних передумов навчання інформатики, яке містить: організаційно-методичне забезпечення навчання, зміст знань і актуальної діяльності в галузі інформатики, добір засобів і технологій інформатизації навчального процесу, розкриття соціального замовлення щодо освіти у формі вимог до підготовки з предмета та критеріїв навченості, забезпечення процесу навчання засобами інфоматизації, спеціальну та методичну підготовку педагогічних кадрів, методичну підтримку навчально-пізнавальної діяльності, початкову підготовку учнів і студентів з предмета, відповідні елементи інформаційної та методичної (для студентів) культури. Удосконалено теоретичну

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325950 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Морзе Н. В. 
Формування й оцінювання ІК-компетентностей науково-педагогічних працівників в умовах впровадження дистанційних технологій [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 6. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/758/568

Зазначено, що готовність педагогів до використання дистанційних технологій навчання вимагає від них володіння відповідними компетентностями, які є складовими ІК-компетентностей викладача, під якими розуміються компетентності в галузі використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі. Володіння ІК-компетентностями впливає на рівень професійної компетентності викладача і є однією з першочергових потреб сучасної підготовки та саморозвитку науково-педагогічних працівників. Метою статті є визначення змісту і технологій формування компетентностей, які забезпечують грамотну й ефективну реалізацію функцій з використання дистанційних технологій у навчальному процесі. У процесі дослідження було визначено компетентності з дистанційних технологій навчання, обгрунтовано індикатори для їх оцінювання, апробовано метод оцінювання компетентностей за методом 360 градусів з використанням спеціалізованого програмного забезпечення.

Отмечено, что готовность педагогов к использованию дистанционных технологий обучения требует от них владения соответствующими компетенциями, которые являются составной ИК-компетентностей преподавателя, и влияет на уровень их профессиональной компетентности, поскольку является одной из первоочередных потребностей современной подготовки и саморазвития научно-педагогических кадров. Целью статьи является определение содержания и технологий формирования компетентности, которая обеспечивает грамотную и эффективную реализацию функций по использованию дистанционных технологий в учебном процессе. В процессе исследования были определены компетенции по дистанционным технологиям обучения, обоснованы индикаторы их оценки, апробирован метод оценки компетенций по методу 360 градусов с использованием специализированного программного обеспечения.

Readiness of teachers to the use of distance learning technologies requires them to have the appropriate competencies, which is part of the ICT-competence of teachers. It influences their level of professional competence and is one of the primary needs of modern training and self-teaching staff. The aim of this article is to define the content and technologies of forming competence, which provides competent and effective implementation of distance learning technologies. During the research was defined the competence of distance learning technologies, substantiated indicators for their evaluation, approbated method of 360 degrees with using specialized software.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Морзе Н. 
Як визначити педагогічну цінність електронних засобів навчального призначення? / Н. Морзе, В. Вембер // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 4. - С. 31-36. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито педагогічну цінність електронних засобів навчального призначення та головні завдання розробників електронних ресурсів. Висвітлено термінологію електронних ресурсів та готовність учителів до роботи з електронними ресурсами в різних країнах. Наведено діаграми забезпеченості вчителів педагогічними програмними засобами, цінності педагогічних програмних засобів для навчального процесу та рівнів опанування інформаційними комп'ютерними технологіями в електронних засобах навчального призначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Морзе Н. В. 
Інформаційно-комунікаційні технології - як засіб підвищення якості заочної освіти / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 56-67. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення якості організаційного та науково-методичного забезпечення у навчальному процесі студентів заочної форми за рахунок використання сучасних інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Морзе Н. В. 
Компетентнісні завдання як засіб формування інформатичної компетентності в умовах неперервної освіти / Н. В. Морзе, О. Г. Кузьмінська, В. П. Вембер, О. В. Барна // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 23-31. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження компетентнісного підходу за умов переходу до неперервної освіти. Висвітлено загальні підходи до використання компетентнісних завдань задля забезпечення формування інформатичної компетентності, яка на сьогодні є інваріантною в системі ключових компетентностей, за умов інформаційного суспільства та підвищення якості освіти в цілому. Наведено приклади застосування компетентнісних завдань з інформатики на різних етапах навчання в системі неперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Морзе Н. В. 
Критерії якості електронних навчальних курсів, розроблених на базі платформ дистанційного навчання / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 4. - С. 63-75. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання оцінювання якості електронних навчальних курсів, що розробляються на базі платформ дистанційного навчання, у контексті вимог Болонської конвенції та надано основні критерії, яким має відповідати такий курс та його складові елементи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Морзе Н. В. 
Методичні особливості вебінарів як інноваційної технології навчання / Н. В. Морзе, О. В. Ігнатенко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 5. - С. 31-39. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано передові тенденції у застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, а саме, технології організації навчання через мережу Інтернет за допомогою такої форми, як вебінар.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + З970.312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Морзе Н. В. 
Атестація електронних навчальних курсів у системі дистанційного навчання / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7. - С. 47-68. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання проведення атестації електронних навчальних курсів, що розробляються для застосування дистанційних технологій на основі використання систем дистанційного навчання, проведено аналіз нормативних документів із зазначеного питання та запропоновано систему проведення такої атестації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського